Hvis der ikke kommer en bekræftelse, opfordrer vi stærkt til at tjekke om der er blevet anvendt den korrekte e-mail adresse. Tjek spamfilteret, for at se om bekræftelsen kan være endt der. Hvis der ikke er nogen success med disse trin, så kontakt os venligst på kontakt@evermade.dk.
Vores forsendelses selskab vil automatisk underrette dig når der er oprettet et tracking nummer og vil løbende sende dig information. Tjek spamfilteret for at se, om ordren er landet der. Hvis ingen information er modtaget, så kontakt os venligst på kontakt@evermade.dk.
Det er ikke muligt at annullerer en ordre selv. Hvis du ønsker at annullerer din ordre, så kontakt os på kontakt@evermade.dk. Hvis du annullerer ordren på for sent et tidspunkt, bliver din ordre sendt på trods af dit ønske om annullering. Gå til Handelsbetingelser.
Vi trækker penge for din ordre, når den er pakket og klar til at blive sendt. Der kan være en forsinkelse på opkrævningen, hvilket varierer fra bank til bank.
Hvis du ønsker at samle din ordre op personligt, så lad os det vide i forvejen. Skriv enten til kontakt@evermade.dk eller noter det i din ordre.
Tøv aldrig med at kontakte os på Instagram eller på kontakt@evermade.dk. Vi svarer på ethvert spørgsmål. Svartiden kan variere fra én time til 2 dage.